Тиждень початкової школи «Кольоровий тиждень»

     У початковій школі з 01.12 по 05.12 було проведено тематичний «Кольоровий тиждень», який об’єднав учнів навколо важливих людських цінностей, позитивних емоцій та активної пізнавальної діяльності. Кожен день мав свій колір і відповідний напрямок роботи.

     Метою проведення «Кольорового тижня» було формування в учнів позитивних моральних цінностей, розвиток емоційного інтелекту, згуртування дитячого колективу, виховання доброзичливості, екологічної свідомості та підвищення інтересу до навчання через різноманітні інтерактивні форми роботи.

     Понеділок — День доброти (червоний колір)
Тиждень розпочався Днем доброти, який проходив під гаслом «Твори добро щодня». Учні брали участь у бесідах «Що таке доброта?». Вправу «Ланцюжок добрих справ» виконали учні 3 класу, створювали «Скриньку добрих вчинків» учні 4 класу, малювали добрі вчинки та дарували одне одному компліменти учні 1 та 2 класів.
     Всі учні початкової школи в цей день взяли активну участь у благодійній акції на підтримку наших захисників, що була приурочена до Дня Збройних Сил України та Дня Святого Миколая. День сприяв вихованню чуйності, милосердя та взаємоповаги.

     Вівторок — День мудрості (синій колір)
У День мудрості діти занурилися у світ знань та роздумів. У 2 класі було проведено вікторину «Мудрі запитання», роботу з прислів’ями та приказками виконували учні 3 класу, інтелектуальні ігри «Розумники й розумниці» було проведено в 4 класі, у 1 класі — читання й обговорення повчальних історій.

     Учні вчилися робити висновки, слухати одне одного та цінувати знання.

     Середа — День радості (жовтий колір)
Середа подарувала дітям яскраві емоції та гарний настрій. Відбулися руханки «Танок радості», ігри на згуртування, сміхотерапія, малювання «Мій радісний день», флешмоб усмішок.
     День був наповнений позитивом, щирими усмішками та веселою атмосферою.

     Четвер — День природи (зелений колір)
День природи пройшов під гаслом «Берегти природу — наш обов’язок». Учні брали участь у пізнавальних бесідах «Я — друг природи» (3–4 класи), екологічних іграх, створювали малюнки та аплікації на природничу тематику (1–2 класи), переглядали пізнавальні відео, обговорювали правила дбайливого ставлення до довкілля.

     П’ятниця — День дружби (оранжевий колір)
Завершився тиждень Днем дружби. Було проведено тренінгові вправи «Ми — команда», ігри на співпрацю, бесіди «Що означає бути справжнім другом», створення «Квітки дружби».

     Учні вчилися підтримувати одне одного, працювати разом і цінувати дружні стосунки.
     Проведення «Кольорового тижня» стало важливим етапом в освітній роботі з учнями початкових класів. Протягом тижня діти мали змогу не лише проявити свої творчі здібності, а й навчитися розпізнавати власні емоції, співпрацювати з однокласниками, виявляти доброту, підтримку та повагу одне до одного.
     Кожен тематичний день органічно поєднував навчальну, ігрову та виховну діяльність, що сприяло активній участі всіх учнів і створенню позитивного емоційного середовища.
     Завдяки різноманітним формам роботи — бесідам, іграм, тренінговим вправам, творчим завданням і руховій активності — у школярів формувалися важливі життєві компетентності: уміння спілкуватися, працювати в команді, критично мислити, дбати про природу та будувати дружні стосунки.
     Атмосфера радості, взаєморозуміння та підтримки сприяла психологічному комфорту дітей і зміцненню класних колективів.
     «Кольоровий тиждень» довів, що навчання може бути цікавим, емоційно насиченим і водночас глибоко змістовним. Отримані враження та набуті навички матимуть позитивний вплив на подальший розвиток учнів, формування їхніх моральних цінностей і бажання активно брати участь у шкільному житті.