2025-2026 н.р.
Тиждень СЕЕН (соціально-емоційного та етичного навчання)
Тиждень СЕЕН (соціально-емоційного та етичного навчання)У сучасній освіті важливо виховувати не лише знання, а й уміння розуміти себе, взаємодіяти з іншими та будувати здорове середовище. Саме цьому сприяє СЕЕН — соціально-емоційне та етичне навчання.
Цього року вчителі нашої гімназії пройшли навчання СЕЕН і почали системно впроваджувати практики, що допомагають кожній дитині почуватися в безпеці, почутою та важливою.
СЕЕН розвиває в учнів:
• уміння розпізнавати й керувати емоціями;
• емпатію, повагу та співпрацю;
• здатність вирішувати конфлікти;
• стійкість та впевненість у собі;
• уміння приймати етичні та відповідальні рішення.
Ці навички роблять навчання ефективнішим і допомагають дітям бути успішними у житті.
З 17.11.2025 по 21.11.2025 року у Первомайській гімназії №9 відбувся Тиждень СЕЕН. У межах тижня педагоги використовували різні інструменти СЕЕН та провели ряд активностей.
Так, у 2 класі, вчитель Кудашкіна К.Ю., було проведено виховний захід «Вивчаємо самовідчуття», спрямований на розвиток соціальних та емоційних умінь учнів. Під час заходу діти виконували інтерактивні вправи «Імена», «Вгадай емоцію», «Заморозь емоцію», «Що ви відчуваєте всередині?». Учні вчилися розпізнавати базові емоції, визначати ситуації, у яких вони виникають, та безпечно їх виражати.
Також застосовувалися вправи з програми СЕЕН «Зерна»: «Ловімо звуки», «Петрик каже…», «Категорії». Вони сприяли розвитку уважності, самоконтролю, лідерства й уміння слухати. Уроки пройшли активно, у доброзичливій атмосфері співпраці.
У 3 класі, вчитель Ніколюк Л.М., проведено серію коротких вправ, спрямованих на створення безпечного та позитивного середовища. Вони інтегрувалися у ранкові зустрічі, українську мову, читання, ЯДС та мистецтво. Діти виконували вправи «Дихання метелика», «Будиночки», «Долоньки», «Емоційний термометр», «Комплімент по колу». Кожна з них допомагала формувати усвідомлення емоцій, розвивати навички саморегуляції та підтримки.
У 4 класі, вчитель Бурмістрова О.В., відбулася ранкова зустріч «Майстерня емоцій». Учні визначали й демонстрували свої емоції через міміку та жести, виконали рухливу вправу «Танець радості», а також створили спільну «Скриньку радості», наповнивши її стікерами з приємними моментами та побажаннями. Захід сприяв розвитку емоційної грамотності та дружньої атмосфери в колективі.


У 5-А класі (вчитель Слюсар О.Р.) були організовані такі заходи: «Шкала настрою школи». Протягом тижня для учнів було створено інтерактивний простір, де кожен міг щоденно відмітити свій настрій. Це сприяло формуванню уміння розпізнавати власний емоційний стан, а також підвищувало рівень відкритості та довіри в учнівському середовищі. «Слова, які лікують». У класі було оформлено мотиваційний стенд із фразами підтримки, надихаючими висловами та добрими побажаннями. Учні могли обирати слова, які їм відгукуються, та ділитися ними з однокласниками. Захід сприяв розвитку емпатії, взаємопідтримки та позитивної комунікації. «Мапа добрих справ / Емоційна мапа». Протягом тижня діти фіксували свої добрі вчинки та емоції, які переживали в різних ситуаціях. Мапа стала наочним відображенням активності та позитивних проявів учнів, допомогла кожному замислитися над тим, як його дії впливають на інших та загальний емоційний клімат у класі.
Такі інструменти дали можливість учням краще усвідомлювати власні почуття, формувати навички емоційної саморегуляції, а педагогам — бачити реальний емоційний стан дітей і своєчасно надавати підтримку тим, хто її потребує.
У 5-Б класі, учитель Паращук Р.В., проведено класну годину, під час якої учні відпрацьовували навички ефективного спілкування. Працюючи в командах, вони шукали спільні риси за темою «Як я прямую до школи», ставили запитання, дізнавалися більше один про одного, що сприяло згуртуванню класного колективу.
У 6 класі, вчитель Мітакса Т.С., проведено виховну годину «Як зберігати спокій. Підвищення стресостійкості». Учні обговорили поняття стресу, визначили його причини та наслідки, виконали вправи «Мапа стійкості», «Чарівний малюнок», «Павутинка людства». Проведена мінігра «Як би я вчинив?» допомогла дітям знайти конструктивні рішення у проблемних ситуаціях. Заняття дало змогу сформувати навички самодопомоги та вміння управляти емоціями.
У 7–9 класах учитель Юдіна Л.В. провела дихальні практики «Три дихання», «Дихання по квадрату», а також вправи «Підтримуй фразою», «Коло добра», «Долонька». Такі техніки допомогли учням знизити напругу, покращити фокус уваги та створити атмосферу довіри. У 7-А класі відбулася класна година «Чим ми усі схожі», спрямована на формування толерантності, прийняття та взаєморозуміння. Учні визначали спільні риси, обговорювали важливість підтримки та поваги.


18 листопада з учнями 7-Б класу на класній годині та 5-А класу на уроці етики (вчитель Абрамич Н.В.) було проведено заняття програми СЕЕН «Зерна» за темою «Кроки до порозуміння». Школярі визначали способи вирішення конфліктів, практикували стратегії поведінки у складних ситуаціях. Використано техніку «Нагорода для друга» — учні створювали малюнки, аналізували їх позитивні й негативні сторони та вчилися давати доброзичливий зворотний зв’язок.

У 8-А класі, вчитель Пєшкова О.А., відбувся змістовний захід «Сен зерна: сила маленького кроку». Учні працювали з метафорою зерна як символом внутрішнього потенціалу, створювали власні «зернятка можливостей», визначали сильні сторони та кроки для розвитку. Заняття допомогло учням усвідомити власні ресурси та цінність невеликих, але послідовних дій.

У 8-Б класі, вчитель Бабійчук Н.П., проведено заняття, спрямоване на розвиток емоційної грамотності та командної взаємодії. Використано вправи «Тварина моєї емоції», «Емоції в тілі», «Коло довіри», «Точка балансу», які дали можливість учням краще зрозуміти власні емоції, знайти способи саморегуляції та зміцнити відчуття відповідальності одне за одного.
Протягом тижня для учнів 5-Б класу на уроках української мови (вчитель Криворученко С.В.) проведено вправи з лексичної теми «Джерела формування позитивної енергії». Діти описували зображення, визначали різновиди емоцій, добирали лексеми, працювали зі словами на позначення людських якостей, складали прислів’я та пояснювали їхній зміст. Такі завдання сприяли формуванню емоційної грамотності та розвитку мовлення. Для 7-Б класу на уроці української літератури Світланою Василівною проведено рольову гру за мотивами повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…». Учні досліджували символіку образу лебедів, обговорювали прояви доброти та милосердя. Вправа «Поділись життєво необхідними якостями…» допомогла школярам визначити важливі риси характеру та пов’язати їх із поведінкою героїв.
У 9 класі, вчитель Шафарук І.А., проведено тренінгове заняття «Емоційний рюкзак підлітка». Під час роботи учні обговорювали, які емоції вони «носять із собою» щодня, що допомагає їм почуватися впевненіше, а що створює напругу. Завдяки вправам «Рюкзак ресурсів» та «Стрічка підтримки» школярі визначили власні внутрішні ресурси й опори, вчилися формувати запити про допомогу та знаходити здорові способи подолання емоційних перевантажень. Завершилася робота створенням плаката «Ми — команда», де діти зазначили способи, які сприяють доброзичливості та взаєморозумінню у класі.
Тиждень СЕЕН у гімназії пройшов активно, змістовно й результативно. Учні різного віку долучилися до практик уважності, саморегуляції, доброзичливого спілкування та взаємної підтримки. Проведені заходи сприяли формуванню позитивного емоційного клімату, розвитку навичок, необхідних для гармонійного навчання й успішного життя. Педагоги гімназії й надалі планують системно впроваджувати елементи СЕЕН у навчальні заняття та виховну роботу, створюючи безпечний, доброзичливий і розвивальний простір для кожної дитини.
Тиждень протидії булінгу та домашньому насильству
Відповідно до Плану роботи Первомайської гімназії № 9 з 29 вересня по 03 жовтня 2025 року у закладі освіти було проведено Тиждень протидії булінгу та домашньому насильству.
Метою проведення Тижня було формування в учнів умінь розпізнавати прояви булінгу та насильства, підвищення рівня обізнаності щодо шляхів їх запобігання та розвитку навичок безпечної і відповідальної поведінки.
Упродовж Тижня здобувачі освіти 1-го класу (класний керівник Радіца С.А.) переглянули низку відеоматеріалів, спрямованих на формування уявлення про булінг, його сутність та способи протидії: «Дітям про булінг» (соціальний ролик); «Корисні підказки 2025» (5–6 випуски: Безпека в соцмережах, Разом проти булінгу); «Ти і поліція», серія 8 (Булінг у школі); мультфільм «Булінг: мультфільм, який допоможе запобігти булінгу»; відео «Стоп, булінгу!». Переглянуті матеріали допомогли дітям краще зрозуміти, що таке булінг, як він проявляється та чому важливо не залишатися байдужими до проявів насильства.
У 2 класі (класний керівник Кудашкіна К.Ю.) відбулася ранкова зустріч, присвячена темі булінгу. Метою заходу було сформувати у дітей розуміння сутності булінгу, ознак його проявів та алгоритмів правильної поведінки у складних ситуаціях. Учні переглянули пізнавальне відео, яке доступно продемонструвало прояви булінгу та їхні наслідки. Після перегляду діти працювали з ситуативними задачами: аналізували поведінку персонажів, пропонували безпечні варіанти реагування, шукали способи мирного розв’язання конфліктів. Особливу увагу було приділено ознакам булінгу: неприємні слова, насмішки, ігнорування, поширення неправдивих чуток. Учні отримали поради щодо дій у ситуації булінгу: звернення до дорослого, підтримка постраждалого, активна протидія неправомірній поведінці.
У 3-му класі (класний керівник Ніколюк Л.М.) проведено виховний захід на тему «Стоп, булінгу!». Метою було формування розуміння небезпеки булінгу та шляхів попередження агресії в шкільному середовищі. Діти переглядали короткі ситуаційні відеоролики, аналізували, у яких випадках поведінку можна вважати булінгом. Учні активно висловлювали свої думки, обговорювали способи підтримки однокласників та доброзичливого спілкування. Важливою частиною заходу стало ознайомлення з правилами безпечної поведінки та алгоритмами дій у разі булінгу. У формі гри школярі створили колективний плакат «Стоп, булінгу!» із правилами доброти та взаємоповаги.

Захід пройшов у доброзичливій атмосфері та сприяв формуванню позитивного мікроклімату в колективі.
Для учнів 4 класу (класний керівник Бурмістрова О.В.) проведено творчий воркшоп «Дружба без образ: скажімо булінгу — ні!». Учні через творчі завдання, обговорення та колективну роботу вчилися будувати дружні стосунки, уникати конфліктів та протидіяти проявам булінгу.

У 5-А класі відбувся виховний захід «Безпечна поведінка в інтернеті». Мета заходу була сформувати уявлення про безпечне користування інтернетом, навчити розпізнавати онлайн-небезпеки та обирати правильні дії у ситуаціях кіберризиків. Основні активності: перегляд і обговорення відеоматеріалу про правила безпечного спілкування онлайн; визначення «золотих правил» поведінки в інтернеті; групова робота над аналізом небезпечних ситуацій та пошуком безпечних рішень; створення постера «Ми в інтернеті поводимось безпечно!».
У 5-Б класі (класний керівник Паращук Р.В.) було проведено виховну бесіду з елементами інтерактиву на тему «Стоп, булінг!». Метою заходу було сформувати в учнів розуміння поняття булінгу, навчити розпізнавати його прояви та обирати безпечні способи поведінки. Під час заняття діти переглянули короткий відеоролик, обговорили ситуації, у яких може виникнути булінг, та визначили ефективні способи реагування. Учні працювали в групах, пропонуючи варіанти підтримки постраждалого та дії, що сприяють зупиненню агресивної поведінки. Наприкінці учні сформулювали правила дружнього спілкування та створили мініпостер «Ми обираємо повагу». Захід сприяв формуванню відповідального ставлення до власної поведінки та підтримці позитивного емоційного клімату в класі.
У 6 класі (класний керівник Мітакса Т.С.) проведено виховний захід «Скажемо булінгу – “НІ!”». Учням пояснено поняття булінгу, його види та наслідки для всіх учасників ситуації. Школярі переглянули презентацію, обговорили способи зупинення булінгу та виконали вправу «Комплімент однокласнику», яка сприяє формуванню доброзичливої атмосфери.
Захід сприяв зміцненню безпечного і дружнього середовища у класі.
У 7-х класах (класні керівники Юдіна Л.В. та Абрамич Н.В.) проведено коло спілкування «Зупинимо булінг разом». Мета: розвиток уміння знаходити шляхи виходу з конфліктних ситуацій, формування навичок відповідальної та безпечної поведінки. Учні брали участь у розв’язанні ситуативних задач, пропонували власні варіанти конструктивного вирішення конфліктів та обговорювали наслідки різних моделей поведінки.
У 8-А класі (класний керівник Пєшкова О.А.) проведено інтерактивний захід «Кімната вибору». Учні працювали в групах на тематичних станціях («Жертва», «Булер», «Спостерігач», «Дорослий»). Здобувачі освіти аналізували ситуації булінгу, пропонували варіанти безпечних рішень та обговорювали відповідальність кожної ролі в конфлікті. Під час роботи було вироблено спільні правила недопущення булінгу у класі.
У 8-Б класі (класний керівник Бабійчук Н.П.) відбулося інтерактивне заняття «Стоп булінг!». Учні обговорювали види та прояви булінгу, відрізняли його від конфлікту, визначали алгоритми дій у складних ситуаціях. У межах вправ «Коло підтримки», «Емоційна мапа» та «Позиція спостерігача» діти розвивали навички співпереживання й відповідальності. Особливий інтерес викликала командна вправа «Ситуації з життя». Групи інсценізували різні види булінгу (фізичний, психологічний, кібербулінг), пропонували шляхи реагування та обговорювали їх ефективність.

Захід сприяв формуванню безпечної, дружньої та толерантної атмосфери у класі та гімназії.
У 9 класі (класний керівник Шафарук І.А.) проведено тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». Учні пригадали визначення поняття «булінг» та виконали вправу «Відгадай хто», спрямовану на визначення соціальних ролей (агресор, жертва, спостерігач). Під час виконання вправи «Чому так стається?» дев’ятикласники працювали в групах, аналізуючи причини поведінки кожної ролі. Вправа «Я зможу допомогти» сприяла виробленню навичок безпечної поведінки та пошуку шляхів захисту у конкретних ситуаціях булінгу. Підсумком тренінгу стала повчальна казка про Скріпку, яка допомогла школярам усвідомити важливість підтримки та доброзичливого ставлення до інших.

Проведення Тижня протидії булінгу та домашньому насильству сприяло підвищенню рівня обізнаності учнів щодо проблеми булінгу, формуванню навичок взаємоповаги, безпечної поведінки та конструктивного розв’язання конфліктів. Заходи Тижня дали змогу створити більш дружню й безпечну атмосферу у класних колективах, а також посилили важливість партнерства між учнями, педагогами та батьками у запобіганні булінгу.
Місячник з кібербезпеки у Первомайській гімназії №9
З метою формування в учнів навичок безпечного користування мережею Інтернет, розвитку критичного мислення, інформаційної грамотності та відповідального ставлення до цифрового середовища, у період з 08.10.2025 по 07.11.2025 року в Первомайській гімназії №9 було проведено місячник з кібербезпеки під гаслом «Інтернет без пасток». Протягом місяця в закладі організовано низку інформаційно-просвітницьких, інтерактивних та виховних заходів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності учнів щодо безпечної поведінки в цифровому просторі.
У 1-4 класах тематика була спрямована на ознайомлення дітей з основами безпечного користування Інтернетом. Для учнів 1 класу, класний керівник Радіца С.А., було проведено бесіду «Інтернет — це небезпечно», під час якої діти у доступній формі дізналися про те, чому не можна довіряти незнайомцям у мережі та які правила варто пам’ятати, користуючись ґаджетами. Учні переглянули мультфільм «Фіксики — інтернет» та відео «Хапі та її суперсила» про безпеку дітей онлайн, після чого обговорили, які ситуації можуть бути небезпечними та як правильно діяти. У 2 класі, класний керівник Кудашкіна К.Ю., проведено ранкову зустріч «Безпека в Інтернеті», під час якої учні дізналися про можливі ризики онлайн-спілкування, навчалися бути обережними з особистою інформацією та визначали, які дії можуть бути небезпечними. У групах діти створювали власні «секрети порятунку від інтернет-пасток», склали спільну пам’ятку «Безпека в Інтернеті», а перегляд тематичного мультфільму допоміг закріпити отримані знання у доступній формі. У 3 класі, класний керівник Ніколюк Л.М., учні взяли участь у ранковій зустрічі «Інтернет без пасток», де разом із класним керівником пригадали правила користування мережею, пограли в інтерактивну гру «Так чи Ні» та переглянули презентацію. Разом із учителем інформатики діти обговорили навчальний фільм «Що таке кібербезпека?», під час чого дізналися, як створювати надійні паролі, як захистити персональні дані та уникати сумнівних онлайн-посилань. У 4 класі, класний керівник Бурмістрова О.В., проведено урок медіаграмотності «Чи завжди інформації можна довіряти?» (інтегрований курс «Я досліджую світ»). Учні вчилися критично оцінювати й перевіряти інформацію, розпізнавати фейкові повідомлення та визначати ознаки маніпуляцій у медіапросторі. Під час вправи «Як розпізнати фейк» діти аналізували приклади неправдивих новин, а в грі «Правда чи фейк?» аргументували свої висновки. Завершальною була онлайн-гра «Знешкодь фейк», яка закріпила практичні навички розпізнавання недостовірної інформації.
У середній ланці основний акцент був зроблений на правилах безпечного онлайн-спілкування, відповідальній поведінці в мережі та усвідомленні цифрових ризиків. Так, у 5-А класі, класний керівник Слюсар О.Р., відбувся виховний захід «Безпечна поведінка в Інтернеті». Учні переглянули відеоматеріали, спільно вирішували запропоновані ситуації, пов’язані з можливими онлайн-небезпеками, та створили яскравий постер «Ми в Інтернеті поводимось безпечно!». У 5-Б класі, класний керівник Паращук Р.В., під час години «Інформаційна безпека в Інтернеті» учні обговорили призначення Інтернету, його корисні й небезпечні сторони, пригадали правила безпечного користування, переглянули відеоурок про базові навички кібербезпеки та виконали тематичний кросворд. Шестикласники разом з класним керівником Мітаксою Т.С. переглянули та обговорили відеофільм «Що таке кібербезпека і чому вона така важлива?», після чого зробили висновки щодо необхідності відповідального користування гаджетами й дотримання правил цифрової безпеки, зокрема створення надійних паролів та уважного ставлення до повідомлень від невідомих відправників. У 7-А класі, класний керівник Юдіна Л.В., проведено інформаційну годину «Безпечний Інтернет». Учні познайомилися з поняттями «фішинг», «кібербулінг», «онлайн-загрози», аналізували ситуаційні приклади та тренувалися правильно діяти в ризикованих обставинах. У 7-Б класі, класний керівник Абрамич Н.В., відбулася виховна година-тренінг «Кібербезпека. Інтернет-залежність», під час якої учні визначали ознаки надмірного використання Інтернету, обговорювали шляхи подолання залежності та створювали пам’ятку «Правила безпечного спілкування в Інтернеті». У 8-А класі, класний керівник Пєшкова О.А., проведено інтерактивну годину спілкування “Кібербезпека: як захистити себе в онлайн-світі”, а в 8-Б класі, класний керівник Бабійчук Н.П., — єдиний урок безпеки «Безпечна поведінка в цифровому світі». Восьмикласники детально обговорили правила захисту персональних даних, ризики онлайн-спілкування та норми етикету в мережі, а також створили інформаційні буклети з порадами щодо безпечного користування Інтернетом. Додатково учні взяли участь в інтерактивному занятті «Безпека і етика в Інтернеті», під час якого виконували завдання у грі Wordwall, спрямовані на розпізнавання шахрайських повідомлень. У 9 класі, класний керівник Шафарук І.А, проведено інформаційну хвилинку “Кібербезпека та інформаційна безпека”. Дев’ятикласники ознайомилися з видами кіберзагроз, такими як фішинг, вішинг, смішинг, кві про кво та претекстинг, виконали вправу «Нікнейм в інтернет-спілкуванні», обговорили правила обережного онлайн-контакту та ознаки небезпечних співрозмовників.


Учителем Панченко С.В. проведено навчальне заняття «Інтернет без пасток» для учнів 3-4 класів. Разом із учителем учні обговорили важливі правила безпечної поведінки в Інтернеті, переглянули навчальний фільм «Що таке кібербезпека?» та взяли участь у бесіді про захист персональних даних під час користування мережею. Діти дізналися, як розпізнавати небезпечні ситуації онлайн, уникати шахрайства й не поширювати особисту інформацію стороннім особам. Особливу увагу було приділено правилам безпечного спілкування в соціальних мережах та відповідальному користуванню цифровими пристроями.


Учителем Крижановським В.В. проведено інтерактивне заняття «Безпека і етика в Інтернеті» для учнів 8 класів. Під час заняття восьмикласники пригадали основні правила безпечної поведінки в мережі, обговорили, як розпізнати шахрайські повідомлення, чому не можна ділитися особистими даними, а також як важливо дотримуватися норм етикету під час онлайн-спілкування. Для закріплення знань учні взяли участь в інтерактивній грі Wordwall «Відкрийте коробку», працюючи біля Smart-дошки. Вони активно відповідали на запитання, обирали правильні варіанти, аргументували свої думки та ділилися власним досвідом безпечного користування Інтернетом.

До проведення заходів у рамках місячника було залучено також інспектора СОБ Варнавцеву І.В. Іриною Вікторівною було проведено ряд навчальних занять для учнів гімназії: казкова гра «Інтернет-ліс» (1-2 класи), квест «У пошуках безпечної мережі» (3 клас), гра-реаліті «Кібермісія: Розумний користувач» (7-8 класи).
Аналіз проведених заходів засвідчив, що більшість учнів активно залучилися до участі в місячнику, успішно засвоїли ключові принципи безпечної поведінки в Інтернеті.
Тиждень безпеки дорожнього руху в гімназії
З 22 по 26 вересня 2025 року у Первомайській гімназії №9 відбувся Тиждень безпеки дорожнього руху, метою якого було формування у здобувачів освіти свідомого ставлення до дотримання правил дорожнього руху, розвиток навичок безпечної поведінки на дорозі, виховання відповідальності та дисциплінованості.

Протягом Тижня класні керівники 1–9 класів разом із інспектором служби охорони безпеки І.В. Варнавцевою організували цікаві пізнавальні, практичні та інтерактивні заходи.
Учні виконували рольові ігри, розв’язували тематичні кросворди, брали участь у вікторинах, створювали макети світлофорів, аналізували дорожні ситуації та презентували власні буклети про безпеку на дорозі.

Захопливі уроки, ігри та тренінги допомогли школярам повторити правила для пішоходів, велосипедистів і пасажирів, навчитися діяти в небезпечних ситуаціях та усвідомити особисту відповідальність за безпеку на дорозі.

Тиждень пройшов змістовно, цікаво й результативно, об’єднавши учнів, педагогів і представника правоохоронної служби у спільній меті — збереження життя і здоров’я дітей.
Дні сталої енергії у гімназії
З 15 по 26 вересня 2025 року в Первомайській гімназії № 9 відбулися заходи в рамках Днів сталої енергії. Учні 1–9 класів долучилися до різноманітних екологічних ініціатив, спрямованих на виховання відповідального ставлення до використання природних ресурсів та формування екологічної культури.


Першокласники переглянули мультфільми про цінність води та створили виставку малюнків «Бережи воду». Другокласники на виховній годині дізналися, як правильно економити електроенергію, тепло й воду. Учні 3 класу зібрали використані батарейки у межах акції «Здай батарейку – врятуй довкілля» та виготовили колажі «Як зберегти воду?». Четвертокласники під час заняття «Маленькі кроки до великої економії» обговорювали правила енергозбереження та грали у гру «Кольорові лампочки».






Середня ланка теж була активною: учні 5-А класу провели інформаційну годину «Жити екологічно – це модно», шестикласники створили пам’ятку «Як зберегти електроенергію», а семикласники взяли участь у тренінгу «Жити екологічно». Учні 8-х класів працювали над темою енергозбереження та долучилися до акції з озеленення території гімназії, а також представили плакати «Майбутнє Землі у наших руках». Дев’ятикласники обговорили на годині спілкування тему «Почати з себе, щоб врятувати планету». Учні 8-9-х класів також підготували спільні міні-проєкти, зокрема «10 кроків до енергозбереження вдома і в школі».




Проведені заходи сприяли формуванню екологічної свідомості, дбайливого ставлення до природних ресурсів і розумінню того, що навіть маленькі кроки кожного з нас допомагають зберегти планету.
