2025-2026 н.р.
Тиждень початкової школи «Кольоровий тиждень»
У початковій школі з 01.12 по 05.12 було проведено тематичний «Кольоровий тиждень», який об’єднав учнів навколо важливих людських цінностей, позитивних емоцій та активної пізнавальної діяльності. Кожен день мав свій колір і відповідний напрямок роботи.

Метою проведення «Кольорового тижня» було формування в учнів позитивних моральних цінностей, розвиток емоційного інтелекту, згуртування дитячого колективу, виховання доброзичливості, екологічної свідомості та підвищення інтересу до навчання через різноманітні інтерактивні форми роботи.
Понеділок — День доброти (червоний колір)
Тиждень розпочався Днем доброти, який проходив під гаслом «Твори добро щодня». Учні брали участь у бесідах «Що таке доброта?». Вправу «Ланцюжок добрих справ» виконали учні 3 класу, створювали «Скриньку добрих вчинків» учні 4 класу, малювали добрі вчинки та дарували одне одному компліменти учні 1 та 2 класів.
Всі учні початкової школи в цей день взяли активну участь у благодійній акції на підтримку наших захисників, що була приурочена до Дня Збройних Сил України та Дня Святого Миколая. День сприяв вихованню чуйності, милосердя та взаємоповаги.
Вівторок — День мудрості (синій колір)
У День мудрості діти занурилися у світ знань та роздумів. У 2 класі було проведено вікторину «Мудрі запитання», роботу з прислів’ями та приказками виконували учні 3 класу, інтелектуальні ігри «Розумники й розумниці» було проведено в 4 класі, у 1 класі — читання й обговорення повчальних історій.


Учні вчилися робити висновки, слухати одне одного та цінувати знання.
Середа — День радості (жовтий колір)
Середа подарувала дітям яскраві емоції та гарний настрій. Відбулися руханки «Танок радості», ігри на згуртування, сміхотерапія, малювання «Мій радісний день», флешмоб усмішок.
День був наповнений позитивом, щирими усмішками та веселою атмосферою.
Четвер — День природи (зелений колір)
День природи пройшов під гаслом «Берегти природу — наш обов’язок». Учні брали участь у пізнавальних бесідах «Я — друг природи» (3–4 класи), екологічних іграх, створювали малюнки та аплікації на природничу тематику (1–2 класи), переглядали пізнавальні відео, обговорювали правила дбайливого ставлення до довкілля.


П’ятниця — День дружби (оранжевий колір)
Завершився тиждень Днем дружби. Було проведено тренінгові вправи «Ми — команда», ігри на співпрацю, бесіди «Що означає бути справжнім другом», створення «Квітки дружби».

Учні вчилися підтримувати одне одного, працювати разом і цінувати дружні стосунки.
Проведення «Кольорового тижня» стало важливим етапом в освітній роботі з учнями початкових класів. Протягом тижня діти мали змогу не лише проявити свої творчі здібності, а й навчитися розпізнавати власні емоції, співпрацювати з однокласниками, виявляти доброту, підтримку та повагу одне до одного.
Кожен тематичний день органічно поєднував навчальну, ігрову та виховну діяльність, що сприяло активній участі всіх учнів і створенню позитивного емоційного середовища.
Завдяки різноманітним формам роботи — бесідам, іграм, тренінговим вправам, творчим завданням і руховій активності — у школярів формувалися важливі життєві компетентності: уміння спілкуватися, працювати в команді, критично мислити, дбати про природу та будувати дружні стосунки.
Атмосфера радості, взаєморозуміння та підтримки сприяла психологічному комфорту дітей і зміцненню класних колективів.
«Кольоровий тиждень» довів, що навчання може бути цікавим, емоційно насиченим і водночас глибоко змістовним. Отримані враження та набуті навички матимуть позитивний вплив на подальший розвиток учнів, формування їхніх моральних цінностей і бажання активно брати участь у шкільному житті.
Тиждень предметів фізико-математичного циклу
З 6 по 13 жовтня 2025 року в Первомайській гімназії № 9 пройшов Тиждень математики та фізики.
Мета Тижня: підвищення інтересу здобувачів освіти до вивчення математики та фізики, залучення їх до самостійної творчої діяльності, розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, виховання активності, наполегливості, впевненості у власних силах, відповідальності й самодисципліни.
Протягом Тижня учні 5–9 класів мали змогу здійснити захопливу мандрівку Країною математики та фізики. Діти розгадували ребуси, головоломки, кросворди, розв’язували цікаві задачі, брали участь у змаганнях, конкурсах, інтелектуальних іграх.

Розпочався Тиждень виставкою тематичних стіннівок, подорожжю «Скарбничкою цікавих чисел» (5-Б клас) та інформаційними хвилинками «Винаходи, які змінюють світ».
7 жовтня учні 7–9 класів під керівництвом учителя фізики Юдіної Л.В. брали участь у дослідах «Фізика в дії». Для учнів 5-А класу вчитель математики Шафарук І.А. провела інтелектуальну гру «Весела математика», під час якої найкращими знавцями математики стали Кочконоженко Даніїл, Паламарчук Софія, Політ Домініка, Янковська Єва та Цихоня Денис.

Учні 7-А класу взяли участь у математичному квесті (вчитель Юдіна Л.В.). Дві команди — «Логіка» і «Число π» — отримували завдання на кмітливість, логіку та спостережливість. Переможцем стала команда «Логіка» у складі: Іванина Ірина, Іванова Анастасія, Сігаєнко Михайло, Сербін Артем, Гончар Давід.

На перервах діти проявили творчість, створюючи колажі з геометричних фігур і цифр. Активними учасниками стали: Іванина Ірина, Іванова Анастасія, Тодавчич Стас, Ліпашова Надія, Рачинський Іван, Гончар Давід (7-А клас), Ословський Аркадій, Кошовий Денис (8-Б клас).
8 жовтня для учнів 6 класу вчитель Шафарук І.А. провела усний журнал «Чи знаєте ви, що…?», під час якого діти дізналися про зв’язок математики з реальним життям. Найактивнішими учасниками стали: Манівський Гліб, Соколюк Михайло, Балуєв Олександр, Засименко Даніїл, Петренко Влад.
З метою формування вміння працювати в команді та застосовувати знання в нестандартних ситуаціях учитель Юдіна Л.В. організувала змагання «Математичний брейн-ринг» між 8-А і 8-Б класами. Інтелектуалами стали:
8-Б клас — Лутінська Варвара, Заскальнюк Теона, Кошовий Денис, Цепінь Дмитро;
8-А клас — Медведєв Даніїл, Бодня Єгор, Полібін Анастасія, Бабійчук Андрій.
На уроці фізики «Захист учнівських проєктів» учні 8-А класу Петлюх Назар і Медведєв Даніїл презентували діючу модель човна з механічним двигуном, що викликало великий інтерес у однокласників.
9 жовтня під час конкурсу «Уважний рахівник» учні 7-Б класу проявили здібності в усних обчисленнях. Уміння швидко рахувати показали: Солоненко Роман, Малютін Даніїл, Гураль Назар, Бурмістров Костянтин, Вавілін Олексій, Голубкова Софія (вчитель Шафарук І.А.).
Цього ж дня учні 7-х класів взяли участь у фізичній вікторині «Цікава фізика», яка сприяла розширенню кругозору та формуванню інтересу до предмета. Активні учасники:
7-А клас — Ревтьо Евеліна, Сербін Артем, Тодавчич Стас;
7-Б клас — Солоненко Роман, Вавілін Олександр, Вітенко Віта, Кацапенко Дар’я.
Учні 9 класу під час гри «Хто я?» відгадували імена відомих фізиків, демонструючи глибокі знання з історії науки. У грі брали участь Кенецуй Крістіна, Плюта Микола, Доценко Денис, Задонний Артем, Матешук Влад.

10 жовтня учні 9 класу (вчитель Шафарук І.А.) змагалися у брейн-рингу «У світі математики». Перемогла команда у складі: Замора Софія, Лубинець Кирило, Кенецуй Крістіна, Гармідер Олександр, Ратушняк Анна.

Презентація «Математика у професіях» для учнів 7–8 класів показала, що математичні знання є основою багатьох сучасних професій — від програмування та інженерії до кулінарії й дизайну.
Інформаційна хвилинка «Математика у вишиванці» ознайомила учнів з геометричними принципами, що лежать в основі українських орнаментів.
У кабінеті фізики відбулася демонстрація саморобних фізичних приладів, виготовлених руками учнів гімназії, що сприяло розвитку технічного мислення та інженерних навичок.
Заходи, проведені в рамках Тижня математики та фізики, сприяли підвищенню інтересу учнів до природничо-математичних наук, розширенню їхнього світогляду, формуванню пізнавальної активності, умінь працювати в команді та застосовувати знання на практиці.
Тиждень пройшов у дружній, творчій, захопливій атмосфері співпраці вчителів та учнів, залишивши по собі позитивні враження й бажання дізнаватися ще більше про дивовижний світ математики та фізики.
Тиждень фізичної культури, Олімпійський тиждень
З 8 по 12 вересня у Первомайській гімназії №9 пройшов Тиждень фізичної культури, Олімпійський тиждень. Мета тижня: популяризація здорового способу життя, фізичної культури та спорту серед учнів; залучення учнів до активного способу життя, фізичних вправ та спортивних ігор; ознайомлення з принципами олімпійського руху, такими як дружба, повага, досконалість та чесна гра, з історією та традиціями олімпійського руху, видатними спортсменами та їхніми досягненнями.
Розпочався тиждень урочистою лінійкою та оголошенням плану проведення Тижня фізичної культури, Олімпійського тижня.
9 вересня відбувся масовий забіг під гаслом «Ми за мир». Учні мали змогу не лише перевірити власну спортивну підготовку, а й відчути командний дух та підтримати одне одного.

Окрім загального забігу, відбулися змагання з бігу на короткі дистанції, у яких учні брали участь за віковими групами.
Серед учнів 5–6-х класів перемогу здобули:
- дівчата: Суртаєва Єлизавета, Казанцева Ніна;
- хлопці: Балуєв Олександр, Слюсар Гліб, Петренко Влад.
Серед учнів 8–9-х класів переможцями стали:
- Тодавчич Єгор,
- Константінова Діана.
Спортивне свято продемонструвало, що наші учні – активні, дружні та сповнені жаги до перемог. Захід ще раз підтвердив: спорт єднає, надихає та допомагає виховувати здорове покоління.
10 вересня день був присвячений сімейному спорту, що проходив під гаслом: «Ми за здоровий спосіб життя!». Зранку учням, батькам і вчителям була запропонована спільна ранкова зарядка. Стало традицією проводити спортивне свято «Спортивна родина – здорова країна!» серед родин учнів початкової школи. У цей день діти із задоволенням брали участь у веселих естафетах та долали смугу перешкод. Було багато цікавих моментів, приємних емоцій і задоволення від виконання вправ.
11 вересня день був присвячений спортивним іграм. Відбулися турніри з «Малюкболу» та мініфутболу. Діти із задоволенням змагалися, змогли проявити свої найкращі спортивні здібності та якості: силу, витривалість, спритність, майстерність. Необхідно було виконувати влучні кидки й ловити м’яч. Переможцями стали збірні команди 6–7-х класів.


Учні молодших класів взяли участь у веселих естафетах, а учні молодших і середніх класів долали смугу перешкод



У заключний день у класах пройшли виховні години й бесіди про Олімпійський рух та його значення в житті людини. За бажанням діти виконували малюнки на спортивну тематику.
Найголовнішим здобутком проведення Тижня фізичної культури й Олімпійського тижня в гімназії стало пропагування занять фізкультурою та спортом, усвідомлення важливості й необхідності ведення здорового способу життя, а також більш поглиблене знайомство з історією та традиціями Олімпійського руху, найвідомішими спортсменами-олімпійцями.
