З 6 по 13 жовтня 2025 року в Первомайській гімназії № 9 пройшов Тиждень математики та фізики.
Мета Тижня: підвищення інтересу здобувачів освіти до вивчення математики та фізики, залучення їх до самостійної творчої діяльності, розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, виховання активності, наполегливості, впевненості у власних силах, відповідальності й самодисципліни.
Протягом Тижня учні 5–9 класів мали змогу здійснити захопливу мандрівку Країною математики та фізики. Діти розгадували ребуси, головоломки, кросворди, розв’язували цікаві задачі, брали участь у змаганнях, конкурсах, інтелектуальних іграх.

Розпочався Тиждень виставкою тематичних стіннівок, подорожжю «Скарбничкою цікавих чисел» (5-Б клас) та інформаційними хвилинками «Винаходи, які змінюють світ».
7 жовтня учні 7–9 класів під керівництвом учителя фізики Юдіної Л.В. брали участь у дослідах «Фізика в дії». Для учнів 5-А класу вчитель математики Шафарук І.А. провела інтелектуальну гру «Весела математика», під час якої найкращими знавцями математики стали Кочконоженко Даніїл, Паламарчук Софія, Політ Домініка, Янковська Єва та Цихоня Денис.

Учні 7-А класу взяли участь у математичному квесті (вчитель Юдіна Л.В.). Дві команди — «Логіка» і «Число π» — отримували завдання на кмітливість, логіку та спостережливість. Переможцем стала команда «Логіка» у складі: Іванина Ірина, Іванова Анастасія, Сігаєнко Михайло, Сербін Артем, Гончар Давід.

На перервах діти проявили творчість, створюючи колажі з геометричних фігур і цифр. Активними учасниками стали: Іванина Ірина, Іванова Анастасія, Тодавчич Стас, Ліпашова Надія, Рачинський Іван, Гончар Давід (7-А клас), Ословський Аркадій, Кошовий Денис (8-Б клас).
8 жовтня для учнів 6 класу вчитель Шафарук І.А. провела усний журнал «Чи знаєте ви, що…?», під час якого діти дізналися про зв’язок математики з реальним життям. Найактивнішими учасниками стали: Манівський Гліб, Соколюк Михайло, Балуєв Олександр, Засименко Даніїл, Петренко Влад.
З метою формування вміння працювати в команді та застосовувати знання в нестандартних ситуаціях учитель Юдіна Л.В. організувала змагання «Математичний брейн-ринг» між 8-А і 8-Б класами. Інтелектуалами стали:
8-Б клас — Лутінська Варвара, Заскальнюк Теона, Кошовий Денис, Цепінь Дмитро;
8-А клас — Медведєв Даніїл, Бодня Єгор, Полібін Анастасія, Бабійчук Андрій.
На уроці фізики «Захист учнівських проєктів» учні 8-А класу Петлюх Назар і Медведєв Даніїл презентували діючу модель човна з механічним двигуном, що викликало великий інтерес у однокласників.
9 жовтня під час конкурсу «Уважний рахівник» учні 7-Б класу проявили здібності в усних обчисленнях. Уміння швидко рахувати показали: Солоненко Роман, Малютін Даніїл, Гураль Назар, Бурмістров Костянтин, Вавілін Олексій, Голубкова Софія (вчитель Шафарук І.А.).
Цього ж дня учні 7-х класів взяли участь у фізичній вікторині «Цікава фізика», яка сприяла розширенню кругозору та формуванню інтересу до предмета. Активні учасники:
7-А клас — Ревтьо Евеліна, Сербін Артем, Тодавчич Стас;
7-Б клас — Солоненко Роман, Вавілін Олександр, Вітенко Віта, Кацапенко Дар’я.
Учні 9 класу під час гри «Хто я?» відгадували імена відомих фізиків, демонструючи глибокі знання з історії науки. У грі брали участь Кенецуй Крістіна, Плюта Микола, Доценко Денис, Задонний Артем, Матешук Влад.

10 жовтня учні 9 класу (вчитель Шафарук І.А.) змагалися у брейн-рингу «У світі математики». Перемогла команда у складі: Замора Софія, Лубинець Кирило, Кенецуй Крістіна, Гармідер Олександр, Ратушняк Анна.

Презентація «Математика у професіях» для учнів 7–8 класів показала, що математичні знання є основою багатьох сучасних професій — від програмування та інженерії до кулінарії й дизайну.
Інформаційна хвилинка «Математика у вишиванці» ознайомила учнів з геометричними принципами, що лежать в основі українських орнаментів.
У кабінеті фізики відбулася демонстрація саморобних фізичних приладів, виготовлених руками учнів гімназії, що сприяло розвитку технічного мислення та інженерних навичок.
Заходи, проведені в рамках Тижня математики та фізики, сприяли підвищенню інтересу учнів до природничо-математичних наук, розширенню їхнього світогляду, формуванню пізнавальної активності, умінь працювати в команді та застосовувати знання на практиці.
Тиждень пройшов у дружній, творчій, захопливій атмосфері співпраці вчителів та учнів, залишивши по собі позитивні враження й бажання дізнаватися ще більше про дивовижний світ математики та фізики.
